Azhar Hashim
Korang rasa..perlu tukor baju tak blog nih eh? Dah lama dah pakai baju yang samaa jer.. Naik biru dah mater nih aikh!

Senornya aku ni tak berapa sihat nih. TApi inilah kelebihan dunia penulisan yer.. baca tulisan aku ni macam tak de apa pun yeak.. eheheh..ntah lah.. lenguh lenguh abih sendi aku nih.. semalam pi ziarah abg ipor jatuh motor merempit. Ehehe..idak ler.. dah tua mana merempit plak. Dia pi naik motor skuter, peh tu tak biasa dgn brek tangan... hujan pulak marii... kedebuak! Meleret atas jalan.. lutut ada cedera, siku ada luka... Tu asbab la tu.. yg benornya semuanya dah tertulis dah akan berlaku...

Aku pi ziarah dgn family... tapi badan aku lak lenguh lenguh sendi sejak tengahari. Aku pi sana malam.. deme pakat kata aku kena Denggi kot.. Tengok Din Beramboi tu..tetiba je meninggal kena Denggi Berdarah.

Dengor cakap cam tu..ntah lah. Aku tak tau apa perasaan aku. Takut kah? Gembira kah? Nak kata gembira sebab nak balik jumpa ALLAH, tak berani pasai amal ciput ciput bebenor.. nak kata takut, mana buleh seorang muslim takut mati.. adeh deh... Mungkin aku patut fikirkan tentang Palestine... Aiyuhal Jihad!!!!

Alangkah indahkan kematian itu... mati di jalan ALLAH! Layakkah aku nih? ALLAH! Bantulah hamba Mu yg lemah ini!!
Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment