Azhar Hashim
Assalamualaikum,...

Di bulan yg mulia ini aku dikejutkan dgn kepergian sahabat lama satu skot aku iaitu Allahyarham Mej Roszaini bin Mohd Mustapa TUDM. Beliau terbunuh dalam kemalangan pesawat MkII di Langkasi semalam...

Semasa belajar dulu, dia junior aku (ROTU) dari Arau... dan dalam TUDM pula kami satu Skot (G.O. 9 )

Tiada apa yg dapat aku tuliskan buat masa ini..hanya kesedihan dan doa ku utk mu sahabat... Semoga roh mu diterima di sisiNya sebagai seorang Syuhada...

Al-Fatihah...
Azhar Hashim
Assalamualaikum!!

Ramadhan menjelma lagi..membawa seribu pengharapan pada yang Maha Esa agar dapat membentuk diri menjadi insan yang lebih baik dari yg sudah sudah.

Semoga kehadirannya membawa sinar dan kemanfaatan serta bertambah imannya!

Nampaknya dah tahun ke tiga posting pada tajuk yg sama..ehehe..kira macam renew lesen la nih.

Apa pun.. Semoga Ramadhan ini menjadi Ramadhan yang terbaik bagi diri ku dan keluarga ku berbanding yg lepas lepas... Apakah ini Ramadhan yang terakhir untuk ku?

Angan ku agar sepanjang tahun ini adalah merupakan Ramadhan belaka!!!
Azhar Hashim
Assalamualaikum,

Masih tak tau nak tulis apa apa kat sini..
ehehehe...

So nak war war kan insyaALLAH bulan Mei ni nak pegi mencandat sotong..

Mudah mudahan ALLAH izinkan dan dapatlah bercandat serta bertemu kawan lama dan kawan baru ... amiiinnn...

Wassalam
Ibnu Hashim
Assalamualaikum,

Lama tak menulis di sini...

Malas yg betoi nya..

Berat pulak butang butang kibod nih... eh berat pulak, ketat la..


Malasnyaa...

Astaghfirullah!!..