Azhar Hashim
Assalamu'alaykum warahmatullahi wabarakatuh..

Alhamdulillah..segala puji pujian ku tujukan hanya untuk Mu Wahai Tuhan ku Yang Maha Agung, Maha Esa, Maha Pengasih, Maha Penyayang dan terhimpun segala sifat sifat kesempurnaan pada Mu Ya Robb. Engkaulah Tuhan ku dan aku ini hamba Mu yg faqir lagi hina.. Syukur Engkau mengizinkan aku untuk terus bernafas sehingga ke bulan yang penuh Barokah ini. Bulan yang dirindui dan dicintai oleh baginda Rasul s.a.w. Bulan Mulia, bulan yg mana AlQur'an diturunkan, bulan yang mana kitab kitab terdahulu jugak diturunkan, Suhuf, Zabur, Taurat, Injil semuanya diturunkan pada malam yg penuh barokah di bulan ini. Bulan yang diletakkan satu malam yang lebih balik dari Seribu bulan...  Lailatul Qadr ...

 Allahumma Solli 'Ala Muhammad wa 'ala aali Muhammad. Selawat serta salam ke atas Nabi Muhammad s.a.w. ahlil bait dan para sahabat r.anhum serta kaum muslimin sekelian.

Terbuka sudah taqdir Mu yang aku sekurangnya satu hari (hari ini) Engkau izinkan untuk hidup di bulan penuh Barokah ini. Alhamdulillah.... Ya ALLAH!!! Jadikanlah sepanjang tahun ini adalah Romadhon!!!

Selamat datang Ya Romadhon!!i
Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment