Azhar Hashim
Assalamu'alaykum warahmatullah,

Segala puji bagi ALLAH SWT yang menghidupkan dan Yang Mematikan. Selawat serta salam ke atas Nabi Muhammad s.a.w. ahlil bait dan para sahabatnya r.anhum serta seluruh kaum muslimin dan muslimat sekelian.

Agak payah juga nak mengejar cursor yang sekejap ke atas sekejap ke bawah. Ada masalah skit lappy ni tapi syukur masih diberi nikmat kesihatan dan kelapangan waktu serta berbagai lagi nikmat lain yang tak terhitungkan... Alhamdulillahi Robbil 'Alameen..

Mungkin aku tak menulis panjang kali ini kerna susah juga kalau cursor asyik lari dan tulisan terpadam setelah ditaip... ehehehe... seolahnya teknologi ini sedang mempermain mainkan aku dan mentertawakan aku..

Rasakan kau bilamana aku ini tak mengikut kata mu..arahan mu..sedangkan engkau wahai manusia yang mereka aku dan memasang aku. Nah! Bagaimana kalau engkau selaku manusia yang segala galanya bergantung harap pada Yang Maha Esa..seringkali ENGKAR dan tak mahu TUNDUK pada setiap perintah dan laranganNya? Marah? Sakit hati? Eleh..takat silap taip yang tiba tiba pergi ke perenggan lain dan hilang taipan..itu sikit jer.. Sedangkan kamu selalai lalai padaNYA!

YA ALLAH!! Aku tak sanggup nak tulis lagi... Astaghfirullah...

Astaghfirullah..ampunkan aku Ya ALLAH..ampunkan Ayah Ibu ku Ya ALLAH.. ayah dan ibu isteriku..isteri ku..dan anak anak zuriat keturunan ku.. Engkaulah Tuhan Kami..dan kami hamba Mu yang lemah lagi hina.. ampunilah kami Ya ALLAH..

Astaghfirullah...Astaghfirullah..
0 Responses

Post a Comment