Ibnu Hashim
Inilah dunia ku... teringat ceramah yang pernah disampaikan oleh Ustaz Ismail Kamus..Dunia Yang Menipu...

Klik Sini ...
2 Responses
  1. azrin Says:

    Assalamualaikum syeikh,

    Memang susah le nak cakap pasal negara kita ni. Ingatkan dunia makin maju segala benda akan jadi lagi mudah. Ini tidak, negara kita yang dengan gah melangkah ke arah wasasan 2020 tapi kita rakyat ni tidak dilayan sewajarnye. Kepentingan kita yang basic macam ni pun tak boleh nak jaga.

    Ingat tak dulu kes mee kuning + asid borik, sosej khinzir, ayam tak sembelih, roti high 5 etc. Ikut cakap Ustaz Ismail Kamus je le... makn kulit pau.


  2. Ibnu Hashim Says:

    Azrin, kita ni kena tingkatkan setingkat lagi peranan kita nih. Daripada jadi pengkritik, kita kena beri sumbangan yang lebih lagi. Ko setuju? Aku ada jemaah ekonomi yang memperjuangkan perkara perkara ini, tak menyengat tetapi sekurangnya inilah setingkat peranan kita setelah penat mengkritik dan menyalak kat gunung yang pasti tak akan runtuh tu. Jangan silap, kritik kena teruskan..itu pun penting!


Post a Comment