Ibnu Hashim
Baru baru ini diadakan satu program Keamanan Sejagat yang mana 'keynote speaker' untuk majlis kali ini ialah mantan PM Tun Dr Mahathir Mohamad. Ianya membicarakan tentang Jenayah Peperangan yang banyak dilakukan oleh kuasa besar dunia khasnya Amerika Syarikat..

Ianya bertujuan untuk mendapatkan sokongan yang sebanyak mungkin bagi menjayakan agenda untuk menjadikan Perang itu sebagai suatu Jenayah

"This Conference and Exhibition is the continuation of our efforts to publicise and garner as much support as possible to the Kuala Lumpur Initiative to Criminalise War"

Di sini juga ada disediakan petition untuk menyatakan akan kebencian kepada peperangan .

Disamping itu juga ada tetamu yang diundang yang mana beliau adalah merupakan bekas tahanan perang di Teluk Guantanamo yang mana gambarnya sedang diseksa dengan kejutan elektrik pernah menggemparkan dunia... Beliau ialah Ali Shalah..

Sila ke Laman web berkenaan pada banner di bawah ini untuk tandatangan petition.. Sekiranya mahu maklumat lanjut, sila klik butang home di laman tersebut atau klik pada tajuk posting kali ini di atas...








0 Responses

Post a Comment