Ibnu Hashim
Kerajaan India hari ini menuduh kejadian pengeboman pada 11 Julai dulu di negaranya adalah didalangi oleh pihak 'intelligence' Pakistan. Pengeboman di Mumbai tersebut yang telah membunuh seramai 200 nyawa dikatakan dilakukan oleh Pakistan,

Walaubagaimanapun, pihak Pakistan menafikannya dan meminta supaya pihak Polis India untuk mengemukakan bukti mereka bagi mengukuhkan dakwaan liar mereka tu!

Menurut berita itu lagi, Si Inspektor Sahab ni telah mengatakan bahawa " "The terror plot was ISI sponsored and executed by Lashkar-e-Tayyaba operatives with help from the Students Islamic Movement of India," Roy said at a news conference to announce the completion of the investigation.

Lashkar is a Pakistan-based Islamic militant group, while the Students Islamic Movement of India, or SIMI, is a banned Islamic group."

Nampaknya tak lain nak mengaitkan ISLAM sekaligus ke dalam hal ini! Inilah kerja pihak kuffar..tak habis habis dengan penentangan demi penentangan terhadap umat Islam. Apa sahaja yang boleh diambil kesempatan akan dinyatakan dan digunakan sepenuhnya.

Mungkin ianya ada kaitan juga dengan kelantangan Pervez Musharraf yang mendedahkan betapa Amreka mengugutnya akan menghancurkan Pakistan..."Bersedialah untuk kembali ke zaman batu" Itu antara kata kata ugutannya.

Mungkin ini adalah bunga bunga untuk mereka menghalalkan serangan ke atas Pakistan dan memulakan projeck Stoneage mereka tu!?

Kita ni digasak kiri dan kanan, depan dan belakang, atas dan bawah...dan di akhir ceritanya, kitalah yang pengganasnya..kitalah yang jahatnya...dan kitalah yang baruanya!!! HAMPEH KORANG SEMUA!!!!


3 Responses
  1. Anonymous Says:

    assalamualaikum....

    Maaf ye ustazmuda terlupa sebentar... tahulah ustazmuda dah jadi tua hehe. Salam persahabatan. Orag Puchong rupanya. Kalau ke Temerloh tepon lah boleh pekena teh..

    Salam persahabatan kerana Allah.

    Terima aksih jenguk ana da sekali lagi pohon maa atas keterlupaan.


  2. Anonymous Says:

    Uish!! Biasa la terlupa tu Ustaz...kita ni lebih kurang baya je... tak de hal le ustaz...
    Temerloh ar...mmmm... InsyaAllah..


  3. Anonymous Says:

    asal org mana yer... kalau ada hal ke temerloh kol je 019 9316139 tapi hari sabtu ahad je biasa ada sana hehe. Hari lain kat Bera ngajar.

    Anak dah berapa??? Kalau dah tak nak no Hp tu delete semula hehe.

    Selamat berterawih...


Post a Comment