Ibnu Hashim
Teringat kembali kisah di Pasar Borong Selangor minggu lepas..Adakah masih relevan lagi Melayu disinonimkan dengan Islam (tidak merujuk peniaga Melayu itu sebagai bukan Islam).

Adakah ini yang dikatakan Melayu Glokal? Tambah pulak dengan kisah si penceramah di majlis IFC di Pulau Pinang itu sendiri...

Dalam sedar tak sedar, Tokey Judi di Malaysia adalah orang Melayu..Tokey Arak dan Maksiat di Melaka nun adalah orang Melayu (tokey disco), Juara hentam Undang Undang Islam Orang Melayu 'Kakak kakak dalam Islam'.. Kemana anak anak aku nanti? Ke mana pula cucu cucu zuriat keturuanan ku kelak? Ya Allah! Aku tidak rela seorang pun keturunanku lari dari Agama mu...Tiadalah daya dan upayaku melainkan Engkau jua Ya Allah...!!!

250 000 Murtad tetapi mereka kami kes terpencil!! Kalaulah Engkau masih ada Ya Rasulullah s.a.w.. kalaulah para sahabat mu masih ada... aku tak berdaya...Kuatkanlah aku Ya Allah!! Kuatkanlah iman dan iltizamku serta semua kaum Muslimin dan Muslimat!! Awas kamu wahai musuh musuh Allah!!! Awas kamu!!

Menangkan lah Pejuang Islam Ya Allah.. Kiamat sudah hampir!!
0 Responses

Post a Comment